duminică, 18 ianuarie 2009

la metrou.

A venit relativ repede. Nu am aşteptat decât 7 minute.
Jumătate de oră mai târziu mă întorceam prin tunel înapoi pe peron la Victoriei. Murise unu', iar eu mereu mi-am dorit să merg pe şinele metroului. Dar nu mă arătam bucuroasă, pentru că nu se cuvenea.
Nu am luat primul metrou spre obor că era pe linia opusă şi am zis să nu mor şi eu în tunel. Următorul a venit abia peste o oră. Cică veniseră şi televiziunile. Poate d'aia două femei de serviciu spălau cu mopul balustradele scărilor rulante. Eu n-am văzut nimic, nici măcar mortul dintre şine.

5 comentarii:

Warmer Climes spunea...

cinicăca tran vaiu.

Felicia spunea...

nimini

Evergreen spunea...

bai ce mizerii

murise de voia lui?
adica se omorase?
ce ma enerveaza astia

du-te nene si omoar'te in alta parte

da' ce? au oprit metroiu in tunel pana l-au scos pe nene?

i need to know

Felicia spunea...

nu cred că au politica de făcut oameni jeleu.

Stefana spunea...

vreau sa-ti spun ca e dementza blogul tau

acest mic episod are o perfectiune de haiku